torsdag 28 augusti 2014

Tiden går

Så återigen har jag inte skrivit här på bloggen på ganska länge, men denna gång har jag faktiskt en "bra" ursäkt. Min dator har krånglat jättemycket och jag har knappt kunnat gå in på internet under de senaste veckorna. Men nu har jag fått en ny!! Den är jättesnygg och suuuuupersnabb - jag älskar den! Jag till och med gillar Windows 8... xD

Detta innebär därför att jag kan blogga via datorn igen! Yaaaay ^w^ Jag hoppas att jag ska blogga oftare nu, men nu har skolan börjat och tiden räcker inte riktigt till till allt jag vill göra. Men jag ska göra mitt bästa!

Just nu håller jag på att skriva på rapporten som ska till Stockholms universitet (var ju på sommarforskarskola där) och som också kommer vara mitt gymnasiearbete. Jag kan inte förstå att jag redan går sista året nu och att det bara är 288 dagar kvar tills jag tar studenten! Jag ska faktiskt rätt snart också börja kolla efter jobb som jag kan söka inför sabbatsåret jag ska ta efter gymnasiet innan jag börjar plugga på universitetet. Det ska bli så spännande!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande, men skriver snart igen!!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar