onsdag 3 september 2014

Mitt-i-veckan-humör

Onsdag! Alltid lika härliga dagar, kantade av glädje och handlingskraft.

Not..

Jag har varit såååå trött idag att jag känt mig typ döende. Jag måste verkligen gå och lägga mig tidigare! Det enda jag önskade hela förmiddagen var att slippa spanskan som jag vet skulle bestå av minst en timme diskussion och jag ORKADE verkligen inte prata. Och så blev min önskan sann!! Lektionen blev inställd och jag kunde åka hem tidigt. ^^ Sköööönt :D

Nu sitter jag här vid datorn och tar det bara lugnt. Har gjort de läxor jag måste göra tills imorgon och kan bara sitta här och vila. Men snart blir det att hämta krafterna för att få energi till träningen. Vet inte hur det kommer gå, men jag brukar alltid lyckas på något sätt. :)

Nu ska jag snart äta middag så måste avsluta detta inlägg, men skriver snart igen.

またね!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar