söndag 30 november 2014

I'm back, back in the right track

Okej, så jag ska börja med att be om ursäkt för min absence här på bloggen. Vet egentligen inte varför jag inte skrivit på hundra år, men det har inte blivit av helt enkelt. Och jag tänker inte skriva någon lång uppsats om vad jag gjort under den här tiden heller. Jag nöjer mig med att berätta om idag.

Så jag såg YOHIO idag (typ den enda människa jag skriver om på bloggen, förutom mig själv) och det var kul. Han uppträdde i Vällingby på deras 60-årsjubileum, och trots att han bara sjöng två låtar och det var rätt lite folk där var det roligt att hitta på något och se honom igen efter två månaders "uppehåll".



Och så klippte jag mig efter signeringen! Bara topparna, och lite kortare fram än bak, och jag blev jättenöjd! ^^ Syns inte så bra på bilden, men aja..



Det var allt för mig, tack och hej (^-^)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar