onsdag 24 september 2014

Seremedy

Så i lördags köade jag, Linnéa, Francesca och Sofia till Seremedys Last Live. Det var ganska varmt, men frös ändå (borde haft mer kläder på mig som vanligt!) - men det kanske är förståeligt eftersom vi köade från 6:30.. Jag fick könummer 155 och blev typ chockad eftersom jag trodde att vi skulle få runt 80-90, men tydligen hade folk köat i två dygn så det kanske inte var så konstigt.





Vi lyckades i alla fall hamna på femte raden, men efter halva konserten hade vi redan nått andra! Konserten var riktigt lyckad och trots att det var väldigt sorgligt att de aldrig ska spela mer var jag ändå glad att jag hann se dem en gång.. Grät lite gjorde jag efteråt men det kändes bättre när vi köade för signeringen i 1,5 timmar och jag ryckte upp mig. Det hade dock varit kul om man haft möjlighet att krama de i bandet, men som alltid har de inte tid till det så jag fick nöja mig med signering. ^^



Innan konserten köpte jag också ett Seremedy-linne (det var det jag fick signerat) så det hade jag idag i skolan. Det är sååå snyggt!!



På baksidan står det Seremedy också, och signeringarna är på magen (man skymtar dem under trycket på bilden).

Tyvärr blev jag sjuk i söndags så jag var inte i skolan förrän idag. Jag måste ha blivit kall efter att ha köat i typ 12 timmar (no shit), men nu mår jag mycket bättre i alla fall! Kan dock inte träna på grund av förkylningen, men förhoppningsvis blir jag frisk till på lördag. ^w^

1 kommentar:

  1. ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΔΑΝΕΙΟ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΙΑ ΣΑΣ
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    χρειάζεστε δάνειο; Ποιες είναι οι οικονομικές σας ανάγκες; Εκδίδουμε δάνεια από τουλάχιστον 1000 ευρώ έως 100.000.000,00 ευρώ κατ 'ανώτατο όριο με ευχάριστη διάρκεια που κυμαίνεται από 1 έως 50 έτη με πολύ μειωμένο επιτόκιο 2%. Χρειάζεστε επιχειρηματικό δάνειο; Χρειάζεστε προσωπικό δάνειο; Θέλετε να αγοράσετε αυτοκίνητο; Θέλετε να αναχρηματοδοτήσετε; Χρειάζεστε στεγαστικό δάνειο; Χρειάζεστε τεράστιο κεφάλαιο για να ξεκινήσετε την επιχειρηματική σας πρόταση ή επέκταση; Έχετε χάσει την ελπίδα και πιστεύετε ότι δεν υπάρχει διέξοδος και τα οικονομικά σας βάρη παραμένουν; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για πιθανή επιχειρηματική συνεργασία Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Έχουμε ένα δάνειο για εσάς ..//.

    SvaraRadera