fredag 16 november 2012

Det man kan åstadkomma en mysig fredagkväll

Nu ligger jag i soffan med morgonrocken på och datorn i knät. Är faktiskt väldigt trött trots att klockan bara är halv åtta och jag egentligen borde vara redo för en lång filmkväll, men vi får se hur det blir med den saken. Jag har inte gjort så mycket idag, bara varit i skolan som vanligt och skrattat så jag fått ont i magen - en helt vanlig dag på VRG. Imorgon är det träningsdax igen och det ska bli jättekul. Det är så härligt med karate! Sedan ska jag ta mig till Ebba och baka paj för att ta med till tjejkvällen. Det blir en tjejmiddag för oss i klassen och det ska bli så mysigt - längtar! Annars blir nog söndagen en pluggdag med samhällskunskapsläsning, matteräkning och förberedning av en svenskapresentation om ett minne. Ja, det blir helt enkelt en rätt fullspäckad helg men det ska nog gå bra ändå. ;)

Till en helt annan sak så har jag hittat ett band som jag inte lyssnat på förut. De är rätt annorlunda men jag gillar dem jättemycket! Liksom en blandning av metal och pop på ett väldigt bra sätt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar