måndag 5 november 2012

Massa tankar på vägen

Sitter på tunnelbanan på väg hem från träningen och trots att jag är helt slut är jag riktigt glad. Man blir det av att träna, särskilt av karate. Ska kanske även börja träna på Friskis och Svettis nu snart så att jag kan få lite extra styrka och så finns det ju yoga också! Känner att jag skulle behöva det både för att få bättre rörlighet men också för att kunna hantera all stress som pågår i livet - och så klart för att orka med allt plugg.

Trodde nog aldrig att jag skulle medge det här men jag längtar faktiskt efter vintern! Den här sommaren har varit så grå och regnig, precis som hösten nu är, och jag längtar efter snö som kan lysa upp tillvaron en aning. Dessutom vill jag bara att det ska bli jul så man få ha det så där mysigt med familjen som man bara kan ha på just julen, med pepparkakor, julmust och lussebullar.

Nej, nu är jag snart hemma och där väntar matteplugg, mat och så läsning förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar