tisdag 9 augusti 2011

Bara timmar...

Nu är det inte långt kvar!
Imorgon vid den här tiden är jag antagligen på mitt hotellrum i Rom, eller kanske äter jag middag ihop med konfagruppen? Jag är så pirrig inför morgondagens resa! ^^ Det ska bli så kul! 13:00 går bussen härifrån kyrkan så då gäller det att vara på plats... Väskan har jag packat och allting är klart, nu är det bara att försöka sova så att jag inte är jättetrött imorgon, om jag nu kommer kunna somna... Tur var det i alla fall att jag kunde skriva lite ikväll. Lite mer musik har jag också lagt till i mobilen, lite skillnad från de två låtar jag lagt upp här tidigare. Ska lägga upp fyra av låtarna jag lade till, jag älskar dem! :D
Nu måste jag i alla fall sluta skriva så att jag kommer i säng någon gång.
Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar