måndag 8 augusti 2011

Snart Italien!

Idag var jag på konfirmationsmöte. ^^ Sista innan Italienresan på onsdag. Jag känner mig pirrig inför den. Vi ska först till Rom i fyra nätter och sedan till en liten stad som heter Assisi, vilken ligger norr om Rom. Det ska bli så kul! Jag och min kusin ska sova i samma hotellrum på båda hotellen och jag bara längtar. Imorgon ska jag packa klart (om jag inte hinner lite senare ikväll) och sedan är det bara att vänta. :)
Jag kom precis hem från min lilla joggingrunda med min syster, det är så skönt att springa så här på kvällen. Jag älskar kvällar eftersom det är så lugnt och tyst, dessutom är inte luften lika kvav som under dagen. Ingenting kan slå en långpromenad mitt i natten. ;)
Nej, nu är maten klar så jag kan inte skriva mer, men ska försöka skriva imorgon om jag inte har för mycket att göra. Annars skriver jag mer efter veckan i Italien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar