torsdag 25 augusti 2011

Italien, konfirmation och skolan

Nu var det länge sedan jag skrev!
I onsdags i förra veckan kom jag ju hem från Italien. Det var så härligt! Det var varmt, vackert och hur kul som helst! Vi lekte lekar på kvällarna vilket gjorde att vi i gruppen kom mycket närmare varandra, och varje dag åt vi ute på restaurang. Jag ska försöka lägga upp lite bilder från resan senare!
Konfirmationen gick också bra. Jag var lite nervös såklart, men jag kände mig ändå rätt säker. Vi hade gjort ett skådespel där vi berättade om vår resa, och jag var berättare under delen om Assisi. Det gick faktiskt jättebra! Jag fick en massa beröm också för min berättarröst, vilket var jättekul!
Sen har ju skolan börjat också... Det känns väl inte lika kul som det kunde ha gjort. Antagligen har konfirmationsresan fått mig att se på skolan på ett annat sätt. Jag saknar konfagruppen redan...!
Jag skriver mer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar