söndag 28 juli 2013

おはよう?

Tänkte vara skriva några rader nu innan jag ska sova - det var ju så länge sedan jag skrev sist!! Richard och hans familj var just här och vi hade som vanligt jättetrevligt. Vi pratade konstant, lyssnade på musik och skrattade så vi tjöt. Saknar dem redan!

På tisdag ska jag till Ebbas landställe på Åland för att stanna där i några dagar där vi ska bada åländsk bastu, fiska, sticka, se på film, löjla oss, stanna uppe hela nätterna - ja allt sådant som vi älskar att göra tillsammans. Det kommer bli awesome! Det blir som en typ av avslutning av sommarlovet också för nu är det trots allt bara ungefär tre veckor kvar innan skolan börjar igen, och efter ålandsbesöket kommer jag behöva plugga matte.

Just det! I torsdags fick jag mina glasögon och jag är verkligen jättenöjd! Har redan vant mig vid styrkan och de är så snygga!


Nu mååååååste jag sova!

お休みなさい!(*^o^*)

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Gillar din blog som jag just hittat. Snygga Glasögon vad är det för märke?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hanny! Vad kul att höra! (*^_^*) Glasögonen är inget speciellt märke utan är köpta på Favoptic (en sida där man köper glasögon online). Modellen heter Rieti! ^^

      Radera