fredag 6 april 2012

Ny lägenhet och påsk

Igår flyttade vi in i den evakueringslägenhet som vi ska bo i resten av tiden tills vår riktiga lägenhet är klar. Den är så fin! En tvåa på 80 kvadratmeter är det och från mitt och Linnéas sovrumsfönster ser vi både Kaknästornet och Expressenhuset samtidigt som vi har den underbara sjöutsikten från balkongen. Så avkopplande! Verkligen behövligt efter allt som hänt. Och så är det ju påsk nu också! Det är så mysigt att träffa alla man tycker om och bara ha det kul tillsammans. Tyvärr har man ju ätit för mycket godis, men det är ju bara påsk en gång per år. Sitter just nu på påskmiddag och har det jättetrevligt! Kanske ska vi även spela TP, är liksom lite av en tradition i min familj att göra det på olika högtider. Kul är det! Nu måste jag sluta skriva men jag skriver mer så snart jag kan! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar