lördag 31 mars 2012

Film och vackra färger

God morgon!
Idag bär det av till Sergelbiografen för att se The Hunger Games. Ska bli kul! ^^ Har inte läst boken än, men har den i bokhyllan där den väntar på mig. Min syster Linnéa har läst den på engelska och "tvingade" mig att följa med henne och se den. Med oss fick vi även mamma. ;) Vanligtvis brukar jag inte vilja se en film innan jag läst boken den baseras på, men eftersom jag inte vet när jag kommer att få tid att läsa den får det bli ett undantag med denna film. Här är trailern:


Känner mig fortfarande rätt konstig efter branden och har svårt att tänka på det som hänt, men eftersom det inte blev så hemskt som det kunde ha blivit kan man ju ändå fortsätta leva ett hyfsat normalt liv. Ibland finns skyddsänglarna där och vakar! ^^ Allt kommer ju dessutom att bli återställt inom ett par månader och flytten till Söder verkar fortfarande gå i lås.
I torsdags var jag i Gallerian och köpte världens finaste tröja på Monki:
Inspirerades av den här fina fina färgen (som enligt Monki är "lion's mane") och den fick bli den nya till min bloggdesign. ^^
Skriver snart igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar