torsdag 1 mars 2012

Världens bästa dag

Jaha, då var födelsedagen över och det är tyst i lägenheten. Alla sover utom jag och mamma som sitter här med varsin dator bredvid varandra. Det är mysigt tycker jag. :) Blev så glad för alla fina grattis-hälsningar jag fick på facebook och för alla som ringde eller smsade. Tack! ^^ Sen så hade vi ju en underbar middag på Kamarina på Söder ikväll. Maten var som vanligt underbart god och vi hade det jättetrevligt. En liten överraskning fick jag också i min glass då servitören förstått att jag fyllde år och stoppat ner en slags raket/tomtebloss i den. Det var jätteroligt! Och förvånande... ;) Och så har jag ju fått en massa fina presenter: en blus, en vattenflaska, en mascara, två böcker, ett jättegulligt gosedjur (Bukowski), 600 kr på Monki, 300 kr på Åhléns och en jättesöt prydnadssko (Just the Right Shoe). Antagligen kommer jag att lägga upp bilder imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar