lördag 11 januari 2014

Lite sent, men ändå

Oj, oj, oj! Har visst glömt att lägga upp vad jag fick i julklapp av mammas familj på vår lilla julafton! Tänkte att jag gör det nu i alla fall för de är verkligen värda att berätta om.


En lärobok i japanska som jag önskade mig! Äntligen kan jag plugga japanska på riktigt ^^


En jättesöt och annorlunda Vänner-bok i japansk stil. Den innehåller tips på hur man lagar sushi och hur man gör en kimono av en gammal skjorta, och så klart plats att skriva om sina vänner och om fina minnen!


Förlåt för en dålig bild, men här är i alla fall YOHIO:s live-DVD från Annexet - jag och Linnéa är med jättemycket!

Sedan fick jag också pengar som gjorde att jag till exempel kunde köpa dessa:


YOHIO:s parfym! Älskar den såååå mycket...


...och biljetten till YOHIO:s konsert på Fryshuset i maj!

Ska skriva snart igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar