måndag 16 december 2013

Tillbaka till livet

Nu är den jobbiga veckan snart slut och jag har lite tid över till att skriva på bloggen innan jag ska sluta ögonen för natten. Det jag tänkte nämna är det som räddade min helg - nämligen att jag vann 1000 kronor på Fokis klädmärke Fokiwa! 



Det är helt sjukt men underbart, hela 927 personer var med och endast jag vann (ca 0,1% chans). Idag aktiverades koderna så snart ska jag beställa kläderna jag valt ut. De här blir det:




Sedan har även YOHIO-biljetterna till hans konsert 2 maj släppts så den har jag tänkt beställa vilken dag som helst - längtar supermycket!

Och så till en helt annan sak - jag har börjat rita lite igen. Här är ett litet exempel på vad jag gjort nu när jag börjat öva. Har saknat det så mycket och hoppas att jullovet kan vara fyllt av tecknande och musikspelande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar