fredag 11 oktober 2013

Livet är perfekt <3

Förlåt att jag inte skrivit sedan konserten men har typ varit helt borta samt haft tre prov så tiden har inte räckt till.. Nu hade jag dock tänkt lägga upp några bilder från den bästa dagen i mitt liv! YOHIO, DESAIHA och GACKT var perfekta, jag stod längst fram och grät och skrek tills jag inte hade någon röst kvar. Hade inte kunnat bli bättre <3

Såhär såg jag ut:




Och så de viktigaste.. Blir typ ledsen när jag ser de här bilderna - vill vara där igen!!











Bilderna är kanske inte de bästa men ljuset (vilket för övrigt var helt magiskt) blev för mycket för min stackars iPhone-kamera. (^_−)−☆

Det hände så mycket fint på konserten men också något ledsamt - Widigs har lämnat DESAIHA.. Det var hans sista gig med dem och jag blev sååå ledsen (T_T) Han är ju en del av Team YOHIO och ingen kommer kunna ersätta honom. Men vi får stötta honom i hans framtida projekt i alla fall!! *^.^*

Jag och Linnéa köpte en present till YOHIO också, ett korshalsband och fem små armband med stjärnor. Han blev jätteglad!! Och så fick han en bild som Malin ritat föreställande honom - har typ aldrig sett honom le så mycket förut!

Nu blir det middag med familjen för Linnéa fyller år!

Bara två små bilder på hur jag ser ut idag:



Oj, det blev något fel.. Egentligen skulle det här inlägget upp igårkväll men något strulade. Aja, jag tror alla fattar att vi inte ska ha middag 7:30 en fredagmorgon xD















1 kommentar: