lördag 26 oktober 2013

Höstens alla prov

Nu är det äntligen höstlov! Igår var sista dagen i skolan på en vecka och det var Halloween. Jag var en fairy of Nature, tyvärr utan vingar eftersom Ronya lyckades glömma dem (>_<), men blev ändå rätt nöjd med sminket..!


Som ni ser kanske det inte var något väldigt uppseendeväckande vilket berodde på att jag hade nationella prov i matematik - jag orkade helt enkelt inte gå upp tidigare och riskera att bli trött. Provet gick förövrigt helt okej men vi får se vad det blir för betyg. Hoppas på ett B men det återstår att se! (Rimmade jag just?)

Apropå prov så gjorde jag Högskoleprovet idag och det kändes bättre än förra gången! Blev lite trött efter lunch men jag tycker ändå att jag lyckades bra. Ska kolla upp svaren senare och se hur många rätt jag fick. ^^

Nu är jag på väg till Mikael för att äta middag. Alla andra är redan där men vi får se om de hunnit äta klart lagom till att jag kommer, haha.

Skriver snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar