torsdag 5 september 2013

Goda tider, om än med en ihärdig förkylning

Har fått två härliga besked det senaste dygnet!

Det började igår kväll då Nicole mejlade mig och skrev att pengarna kommit in på hennes konto och att hon skulle skicka kappan idag. Är så himla glad! Kan knappt bärga mig innan den kommer fram och jag får testa den (och ta tusen bilder att lägga upp här på bloggen). (*^o^*)

Den andra saken hände i eftermiddags då jag fick reda på att jag blivit utvald att vara statist under Endigos filminspelning den 21 september! Det är helt sjukt..! Hittills är bara runt 20 utvalda, och att jag är en av dem är jättesvårt att förstå. Men återigen hade jag en sådan där tur. Man börjar nästan förbereda sig för att något hemskt ska hända som ska "jämna ut" allt det roliga som händer. ;)

Annars händer inte särskilt mycket. Jag är sjuk, eller har blivit bättre nu men förkylningen vill inte riktigt släppa. Har dessutom problem med min astma. Medicinen hjälper liksom inte och efter ett tag blir det jobbigt att behöva hosta hela tiden och att inte kunna andas utan att det kittlas och rosslar i luftrören. Aja, det är inget jag kommer dö av men jag hoppas i alla fall att jag blir av med det snart. Särskilt med tanke på att jag imorgon ska ha fystest på idrotten som ska ligga till grund för en analys och ett träningsprogram som vi ska utforma. Vi får se hur det går helt enkelt! ^^

Och så en bild på lilla mig idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar