onsdag 10 juli 2013

Svengelskan har mig i sitt grepp

Det blev som sagt ingen intervallträning idag, men jag "crosstrainade" i en halvtimme istället. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så ansträngande men där hade jag fel. Jag blev helt slut och det tog ett tag innan jag fick ner pulsen igen. Efter en välbehövd dusch, och som belöning för allt slit, lade jag mig ner i soffan och såg på två avsnitt av Game of Thrones. 

Antar att jag har blivit lite addicted, men jag bara är sådan. När jag väl hittat något jag tycker om (precis vad som helst) så blir jag helt obsessed och slutar aldrig tänka på det (förlåt för mitt dåliga ordförråd). Så har det helt enkelt blivit med Game of Thrones också - inget att göra åt. (^_-)

Snart måste jag börja packa också till helgen vi ska spendera i Norrtälje, men just nu är jag bara för trött för att orka tänka på det. Det ska väl inte ta så lång tid så jag kan gott vänta lite till! (^-^)/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar