fredag 12 juli 2013

Skenet bedrar

Idag har vi varit ute på sjön med båten. Vi lade till vid en brygga på Ängsö och åt pastasallad till lunch. Sedan låg jag och solade ett tag medan de andra fiskade. Hoppas jag har fått lite färg nu i alla fall! Fisket fortsatte ute på sjön och jag solade ännu lite till i båten. Mysigt!

Sedan kanske det egentligen inte var så fridfullt som det låter.. Mamma och Rikard hade problem att lägga till vid bryggan (både på Ängsö och hemma) och jag försökte låtsas som ingenting - satte på mig mina solglasögon, blundade och drömde mig bort. Ett säkert kort när man vill fly från verkligheten! Malin ramlade i vattnet (eller snarare gled ner för sjögräset på en klippa) och ankaret fastnade under en stock när vi skulle ta oss hemåt. 

Annars var det precis lika härligt som det verkade..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar