onsdag 10 juli 2013

Musik i regnet

När jag vaknade möttes jag av hällregn utanför fönstret, så intervallträningen har fått skjutas upp. Om det klarnar upp till 17-tiden kör vi då, annars får vi göra det en annan dag.

Imorgon åker vi till Norrtälje, till Eva och Kenneth, där vi ska stanna i två nätter. Det är alltid lika härligt att vara där, och jag tvekar inte på att det nu kommer vara minst lika trevligt som vanligt.

Jag hade lite svårt att sova i natt så fick ingen sömn förrän vid tre, men kunde i alla fall se två avsnitt av underbara Game of Thrones. Har halva säsong tre kvar nu, och sedan vet jag inte hur jag ska kunna vänta till säsong fyra kommer!

Och så vill jag tipsa om bra musik som jag lyssnade på igår. Jag pratar om Attack Attack!Black Veil BridesDELUHIAsking AlexandriaYOHIO-OZ-The GazettE och Girugämesh. Tänkte lägga upp min favoritlåtar med dessa band/artister så har ni en awesome spelista man aldrig tröttnar på!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar