måndag 22 juli 2013

Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter dagarna i Vänersborg. Det var sorgligt att åka hem, och jag fällde till och med några tårar. Jag trivs så bra med allihopa därborta och jag känner mig som en del av familjen vilket gör det jobbigt att lämna dem. Jag hoppas att vi kan ses snart igen - det är ju trots allt bara tre timmar med tåget mellan oss!

Själva resan hem var också jobbig. Jag tror att jag fått någon typ av solsting blandat med vätske- och sömnbrist för jag blev helt slut och fick huvudvärk. Jag fick åka hela vägen hem med en blöt handduk på huvudet men efter några timmar då solen inte längre stekte mådde jag mycket bättre!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, klockan är ju faktiskt snart fem. Jag vaknade kvart över två och sedan dess har jag bara tittat på Top Model. Kanske ska vi ta en promenad men jag är så trött i kroppen så jag vet inte hur mycket jag orkar. Ibland är det ju bäst att bara vila! Imorgon ska jag och Linnéa däremot till Gröna Lund och se Urban Cone, och på torsdag drar vi också dit för Bad Religion.

Nu tänker jag ta det lugnt och vila upp mig ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar