fredag 17 maj 2013

Snart är det över!

Sitter utanför mitt spanskaklassrum och har precis haft det muntliga nationella provet i spanska. Jag har varit ganska nervös inför det, inte för att jag inte kan för det gör jag, men för att jag var rädd att glömma allt eller typ misslyckas totalt. Det gick bra dock, tror jag. Det kändes som att jag glömde allt jag lärt mig men på något sätt klarade jag mig igenom provet utan några större problem. Hoppas att min lärare tyckte att jag var bra så att jag kan få A:et jag vill ha!

Har pluggat jättemycket senaste tiden men nu är bara engelskapresentationen senare idag och ekonomiarbetet som jag snart är klar med kvar. Och så matteprovet också.. Aja, jag tror att allt kommer gå bra och det är svårt att bli alltför stressad när man vet att det snart är sommarlov. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar