måndag 24 september 2012

Tillbaka med en kopp kanelte i handen

Nu har det varit ett långt tag sen jag skrev sist och jag vet inte om jag har en riktig anledning. Jag vet bara att det inte är bra att skriva om man inte har några idéer, det blir liksom inte roligt då. Det har i alla fall hänt en massa sen sist, exempelvis har jag ju börjat på VRG nu och jag trivs så otroligt bra! Det känns som att jag äntligen har kommit rätt med människor som bryr sig och inspirerande lärare. Jag kunde inte ha varit nöjdare! Dessutom har jag varit på en massa konserter på Gröna Lund, den sista var i fredags vilken The Hives stod för. Så underbart bra! Hoppas att jag får chansen att se dem snart igen ;)
Nu sitter jag i soffan framför tv:n och har precis druckit en stor kopp kanelte. Jag känner mig på så där gott humör och så börjar jag ju klockan ett imorgon, så jag väntar ett tag med att gå och lägga mig. Kanske efter det här avsnittet av Medium som precis började.. Ska försöka skriva lite mer i fortsättningen, men nu vill jag inte missa mer av programmet ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar