torsdag 5 januari 2012

Tintin och shopping

Idag bär det av till Heron City för att se Tintin i 3D! ^^ Det ska bli kul och jag hoppas verkligen att den är så bra som man hört att den är. Börjar även sakta men säkert förbereda mig för Polenresan som tar sin början nästa söndag, den 15 januari. Jag är faktiskt lite nervös, fast på ett bra sätt. Det ska bli jättekul att äntligen få genomföra den här resan. Den är liksom orsaken till att jag ens gått på min skola i alla dessa år.

I tisdags och igår har jag även shoppat lite grann. Jag köpte vit lite kortare tröja med ett blott motiv där fram och knappar bak, en orange kjol med skärp, en mascara (IsaDora Big Bold), tre ringar (en guldfärgad med en ljusbrun sten, en annan guldfärgad formad som en dödskalle och en silverfärgad med ett stort hjärta), ett par örhängen med dödskallar och pärlor, en gul mössa med en lurvig tofs och ett halsband med lång kedja och en blå sten. Hmmm... Vet inte säkert om det där var allt, men jag tror det. Kommer lägga upp bilder på några av dessa saker sen, men hinner inte nu - måste fixa mig till bion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar